Thursday, May 4, 2017

Најди акорди, „Ја го ебам законо“

1
Не те ебам два посто,
И се шо ми баратеш,
Со глупи филозофии,
Само куро клатеш,

2
Још ле не е јасно,
Шо ќе се дешава?
Искочи надвор и
доста куро маваш!

3
Овоа ми е оче наш,
Овоа е молење,
Ако стегаш путката,
Че дое до болење!

4
Не стаам кондоми,
Оти не ми е убаво,
Нека биде шо биде,
Само клецај право.

5
Нека забремене,
Мисли си ќе плаќам,
Нош у абдомено,
И по друга пичка фаќам!

6
Ако мислеш дека делам
Малолетни и венчани,
Наведни се малце,
И за куро ми се фани!

7
Ебам ли ви закони,
Ќе ебам шо ќе стигнам,
Не сам ја смотан,
Само една да дигнам!

8
Еден закон важи,
Ако дупчето е тесно,
Лизга горе доле,
И свршувам ногу лесно!

РЕФ
Ја го ебаааам законо,
НЕЛЕ Е ЈАСНО?!
Ја го ебаааам законо,
ИЗЈАСНИ СЕ АЈДЕ!

1
У уставо се мочам,
У библијата свршувам,
На возвишени чуства,
Ќерките ги мувам!

2
Ја лично би исклал,
Се шо мож да дума,
Ама оргазамо е тај,
И леш да е од чума!

3
И вените ќе бодам,
Џигерите нека литат,
Оти ми е по куро,
Ако сакат нека питат!

4
Ќе крадам од црвен крст,
За да купам дрога,
Доста држеш јајца,
Оти баба ти е строга!

5
Ќе ги лажам моите,
И пари ќе им џапнам,
Само оти ми дојде,
Печурки да си лапнам!

6
Од пријателите ќе зеам,
Колку имат книжни,
Колатерална штета тоа,
А не другари ближни.

7
Ќе запалам се шо видам,
Ќе уништам се шо гледам,
Не сам копеле глупо,
Па се стандард да следам!

8
Нека ми најдат трупо,
У смрдлива хотелска соба,
Забравете ме ако сакате,
Ама овоа е мојта доба!

РЕФ



No comments:

Post a Comment